Kämpa på - ett och två

En vanlig dag, mitt i veckan.. ser ut över stan från mitt fönster ,tar en kopp kaffe, läser tidningen, en vanlig dag mitt i veckan.. åh det finns ingen som frågar hur jag mår men jag vill ju har det så.
Det finns ingenting som jag vill ändra på, bara sitta här och låta dagen gå. Jag mår så bra mmm jag mår så bra aaa vad som händer där i världen där utanför det är inget för mig, ingenting som stör jag mår så bra mmm jag mår så bra här för mig själv

Borde göra något bra
kanske borde städa
kanske en promenad
det är så vackert väder, jag tar en kopp kaffe, det är för tidigt än , jag väntar ett slag kanske tar det imorgon..

Det finns inget som jag vill ändra på bara sitta här och låta dagen gå..jag mår så bra mmm jag mår så bra aa här för mig själv..

Älskar denna text och låt med maja gullstrand.. hennes röst är så sjukt skön och mysig. Vår-feelings..
Göteborg blev jätte lyckat, shooping, god mat och massa flumm :)

Mkt i skolan nu, omänsklig vecka som kommer ---> ser slutet på det nu!
                                  
 
                                                                      Solen och vi besökte Götet ;)

Kommentarer
Postat av: Frugan

Och det borde inte gå så lång tid mellan våra möten. Jag saknar dig ju! :)

2009-03-19 @ 19:06:07
Postat av: Malin

Hej sara! Fick ditt mess men kunnde inte svara! (har tagit slut på mina pengar som vanligt ;-D) Jag pratade med Ida & Carro idag. Ida kunnde men carro trodde hon hade någon hajk. Men försöker få henne att ändra på det ;-D Lovar att fixa något datum nu för när jag träffade dig i skolan sist fick jag en tankeställare den löd "såhär kan vi fan inte ha det" vi måste SES mera, fatta man saknar allt gammalt med dig eller. Massa kramar

2009-03-19 @ 20:06:34
URL: http://niilaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0