liten dipp men ändå glad


Hmmm... idag fick jag så otroligt oväntade nyheter! Min käre vän H har fått jobb i Skara och ska flytta dit efter studenten.. Så otroligt glad för hennes skull men samtidigt lite sorgligt att komma ifrån varandra i avstånd.. Tänk vad häftigt att få jobb i det man är bra på, och få flytta till den stad som (hon) man gillar..Beundrar denna tjejs mod att ta ett steg, ett steg rätt ut i en strålande spännandde och okänd framtid!

Känner mig nästan fast och fången i den frihet man står inför.. Man kommer hem och dag efter dag så ligger det högskolekataloger på bordet när man kommer hem..BLÄ just nu.. Är det inte märkligt att trots att jag kan välja VAD som helst så känns det som att jag inte kan det...
SKETANS BABIAN..

Men nu ska jag släppa de tankarna ett tag, ut till Korsberga på filmkväll... Och imon bär det av! :) <3 Ska inte tänka på framtiden.. Okej, försöka i allafall..

Ha en mysig helg!

Kommentarer
Postat av: H

Du får komma och hälsa på när du vill!! OCh jag kommer vara ledig varje helg! Du betyder så otroligt mycket för mig och jag kommer sakna dig men vi kommer ses offta:* HA det bäst i Gbg! STor kram

2009-03-14 @ 09:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0