Mitt nittonde år :)

Tänk vad fort tiden går, ett tag sedan jag skrev... Men nu är det nya tag som gäller!

Slutet av december och året hitintills kan sammanfattas med att halsfluss(?), förkylning, influensa och bältros... hahaha men jobb på Oskars, julfirande och nyår har hunnits med där imellan, OCH framförallt så har startskottet för sista terminen på min gymnasietid smällt av! Woho :)

Uppskrivningen är avklarad nu med.. Trodde aldrig att jag skulle klara den, inte gjort pärmarna.. inte pluggat.. men med lite tur och medhjälp kvällen innan så gick det! Datumparkering och vikter kom som tur var INTE ;)

Detta året kommer gå sjukt fort tror jag, många förändringar har skett.. Skrämmande att man inte har ens en liten sus av hur livet ser ut i höst eller ens i sommar.. allt kan förändras så fort! Men stolpar som sportlov, skidhelg, påsklov, göteborg, projektarbete, bal, student och födelsedag, sommarjobb och studier i höst är ju saker som jag vet kommer komma men HUR de blir det vet jag inte än.. DET BLIR VAD MAN GÖR DET TILL! Vill göra det riktigt bra!

Denna vecka som kommer nu blir tuff, riktigt mycket att ta igen.. Samtidigt ska man fixa det ordinarie i skolan.. MEN gilla läget ska jag.. gråta en skvätt ibland och sen ta tag i skiten igen..

En liten kärleksförklaring <3  Vännen, du ställer alltid upp.. finns alltid där och är aldrig sen till att berätta vad du känner tycker och tror.. Jag vill att du ska veta att jag har inte ångrat en sekund av oss sen vi vågade hoppa.. Snart har vi månadsutvärdering igen ;) hahah Nä men skämt och sido DU ÄR bäst.. Jag föll för dig från första stund.. Men det är inget fall --- JAG FLYGER...hahaha Du får mig att le skratta och gråta... du fattar ;)
Du vet, tänkte vi kunde utöka vår sång-repotoar med en till låt; (moving mountains släng dig i väggen)

Remember those walls I built
Well baby they're tumbling down
And they didn't even put up a fight
They didn't even make a sound
I found a way to let you in
But I never really had a doubt
Standing in the light of your halo
I got my angel now

It's like I've been awakened
Every rule I had you breakin'
It's the risk that I'm takin'
I ain't never gonna shut you out


Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo
You know you're my saving grace
You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your halo
Pray it won't fade away


I can feel your halo

Hit me like a ray of sun
Burning through my darkest night
You're the only one that I want
Think I'm addicted to your light
I swore I'd never fall again
But this don't even feel like falling
Gravity can't forget
To pull me back to the ground again


Kommentarer
Postat av: niko

Ååå grattis till uppskrivningen - va kul!

2009-01-27 @ 08:09:42
Postat av: Ida

Grattis till uppskrivningen!

2009-01-27 @ 10:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0