Sportlov :)

Lovet är igång och det är SÅÅÅÅ skönt.. :) Man behöver verkligen få känna denna känslan ibland av att man inte har något som MÅSTE göras.. Jag mår bra bra bra.. Lovet började med Öland.. Låter bilderna tala mer än mina ord..

Varit hemma i Notteberg och umgåtts med mummy and sisters.. Badade i Sävsjö och åt på Sandsjöbaden.. Mysigt, och bra att jag fick övningsköra lite till...

Nu ska jag iväg och ta spruta, tro det eller ej - UTAN ångest - tack vare fobiterapi fobiterapi och bedövningssalva ;)

Ikväll ska jag till Ellen med jkpg kompis, blir spännande..

En sista sak ........ CAROLINE AF UGGLAS var riktigt grym i melodifestivalen ;) Inte många som höll med mig, men det tycker jag! hihi En låt med text som handlade om något riktigt, inte typ disconect me  x 50 eller stay the night hold on tight. x 150 .. hehehe
 






 nu kommer cp handen ;) hahah













Jag har fått nicole scherzingers gamla låt på huvudet heeelt galet...heheh Baby love..

First kiss and I knew you changed the game
You have me, exactly, well you want it, And I'm on it
And I ain't ever gonna let you get away
Holding hands never made me feel this way
So special, boy it's your, your smile
We so in love La la la la We so in love La la la la la
And I just can't get enough Of your la la la love
Yeah we so in love, love I want you to know You are my baby love, my baby love
You make the sun come up (Oh boy, oh boy) You're my every,
everything that I could ever dream of


Been a minute and we still holding it down
Butterflies every time you come around
You make me, so crazy It's crazy, oh baby
And I don't ever wanna be with no one else
You're the only one that ever made me melt
You're special, boy it's your, your style
We so in love lalalalalala love...

Kommentarer
Postat av: niko

Ååå va mysigt du verkar haft det, Sarah!

2009-02-11 @ 19:26:02
Postat av: byrrechyrre

var du tvungen å ta med de kortet på mig?:P hihi... like ya babe;)

2009-02-11 @ 21:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0