freeeedag :)

Äntligen fredag, äntligen lov! :) Så sjukt skönt, nu är jag ikapp i skolan inget som är efter med,  men det har varit tungt.. Men tack GUD att allt löst sig...:)

Igår träffade jag Ida.. Det var riktigt mysigt, vi kom inte längre än fika och prat ;9 Yoga och sola fick vänta.. GospelBolaget igår med och det har verkligen blivit ännu roligare nu! Börja på det om du har lediga torsdagar!

Idag ska jag på match i Kvill, sen åker vi till Öland.. Ska bli skönt att börja lovet med elda i öppen spis och gå vid havet! PRECIS vad jag älskar.. Var inte taggad igår när jag var trött men det ska bli kul :)

Nu läser vi om kroppen på NkB, undra hur mycket man måste veta om kroppen när man börjar plugga till sjuksköterska? Tänk om alla är undersköterskor och kan typ allt? Hmmmm... Men det löser sig.. Det roliga är att jag funderar på socionom nu med när vi läst socialtjänstlagen...och praktiken jag har haft har varit spännande. Det är spännande att höra vad alla vill göra nu efter skolan.. En i min klass ska till USA som aupair, en annan vill bli volontär.. De flesta vill hitta jobb, men det är ju svårt nu..

Njut av helgen nu och se på melodifestivalen så vi får något att irritera oss på ;) hihi schlager, glitter och bögar ;) myspys.. hahha


Kommentarer
Postat av: hannah

gud va skönt me lov! själv får man vänta en vecka till men det är faktiskt inget ja lider av! hoppas du får ett underbart lov!

2009-02-06 @ 18:19:47
URL: http://missconelle.blogg.se/
Postat av: Ida

usch vad alla vet vad dom vill göra! förhoppningsvis kommer jag också på det snart. pappa ringde nog 5 gånger idag och pratade om att jag kunde bli flygledare eller nått sånt. men jag ska nog lista ut vad jag vill inom kort ;) (hoppas jag). vi får höras om högskoleprovet också :) PUSS

2009-02-07 @ 16:56:01
Postat av: chyrrebyrremegaflyrre

Tack för helgen gumman! Tur att du fick se melodifestivalen tillslut, haha...<3

2009-02-11 @ 21:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0