Utkast: Tisdag förmiddag ...

Tisdag förmiddag och hantverkare här (som vanligt känns det som)...
Det är jätte svårt, man vet inte hur man ska bete sig hehe! :) men jag byter om på toa och äter min frukost.. och frågar lite artiga frågor..
Åkte skolbuss i morse från Sävsjö-- det väcker gamla minnen... men men... hade sjukt kul igår i allafall! Emelie och jag målade och målade.. och åt och babblade som vanligt... UNDERBART kul...
Idag ska vi i Shalom ta skolkort och sen har jag bara två lektioner, och UV-scout drar igång igen idag, ska bli så kul  att träffa alla mina små scouter igen!
Och IDA, välkommen hem igen! Ska bli kul att höra om Turkiet...

TILL ALLA TJEJER :::: Va kräsna när det kommer till killar! det är lät att börja falla för fel sort... Emelies grundfråga till mig får mig att rensa bort många av de som man har i tankarna : Kan du tänka dig att vara ihop med honom, är han en bra kille? den bästa?
Finns ingen anledninng att hålla på med någon om det inte är seriös.... annars slutar det men att någon av oss blir sårad och besviken..

Dagens låt ::. Tattoo med Jordin Sparks

No matter what you say about love
I keep coming back for more
Keep my hand in the fire
Sooner or later I get what I'm asking for

No matter what you say about life
I learn every time I bleed
The truth is a stranger
Soul is in danger I gotta let my spirit be free
To admit that I'm wrong and then change my mind
Sorry but I have to move on and leave you behind

I can't waste time so give it a moment
I realize nothings broken
No need to worry about everything I've done
Live every second like it was my last one
Don't look back got a new direction
I loved you once, needed protection
You're still a part of everything I do
You're on my heart just like a tattoo
Just like a tattoo
I'll always have you (I'll always have you)

Sick of playing all of these games
It's not about taking sides
When I looked in the mirror didn't deliver
It hurt enough to think that I could stop
Admit that I'm wrong and then change my mind
Sorry but I've gotta be strong and leave you behind


If I live every moment
Won't change any moment
There's still a part of me in you
I will never regret you
Still the memory of you
Marks everything I do

I can't waste time so give it a moment
I realize nothings broken
No need to worry about everything I've done
Live every second like it was my last one
Don't look back got a new direction (don't look back)
I loved you once, needed protection
You're still a part of everything I do
You're on my heart just like a tattoo

Kan inte få något ogjort, men jag bär hellre läkte ärr än öppna sår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0