HELG är HÄRLIGT

Har varit en helt fantastisk helg! Är så nöjd med den...

I fredags så startade vi dagen med fika nere på Cecil..bara två lektioner på fredagar så blir ofta staden som drar.. ;)
På kvällen så mötte jag upp Hilda i sävsjö, för vi skulle till allianskyrkan på värsta mötena där.. Vi gick och fikade litr och laddade upp och peppade för kvällen.. Melins i Sävsjö har inte gott fika -- men en bra toalett att fixa sig på.. eller vad säger du Hilda? Du kanske föredrog Ljunga Park? hehe
Mötena var kalas bra och predikan talade verkligen till MIG... simon snackade om att inget mörker är för mörkt för Gud.. och visst är det så.. att han bär faktiskt genom allt. Det blev sent och Emelie och jag fastnade vid köksbordet, så blev inte mkt sömn ;) men det är så det ska va..

Lördag var efterlängtad! HANNAH och NIKO kom till stan... och carro, malin och ida.. vi i gamla Ramkvillagänget gick på modevisningen och fikade och åt och pratade och pratade... Ni är verkligen vänner för livet... Tänker på er, och har er alla med i mina böner. alltid.

Sedan blev det fotografering med Ida. Carro, Elin och jag drog på Erik Runesson i pingst sen på kvällen.. Linn och Annie kom med.. Han är grymt bra, kolla in honom på my space om ni inte hört honom!

Idag blev det gudstjänst i allians, mitt nya "hem", en riktikgt härlig förmiddag blev det. Sedan kom CarroBarro Andersson och vi åt lite söndagsmiddag.. med efterrätt och hela klabbet ;) myspys... PÅ EFTERMIDDAGEN när elin slutat jobba blev det äntligen dags för jkpg och bio! Patrik 1,5 var en grymt fin film, grät femtioelva gånger... rekomenderar den starkt.

En helg med GUD, vänner, god mat och glädje... kort sagt kalas bra! Bara familjen som saknats lite.. Nu blir det Kvällsmys med världens bästa bok; Lyckans hjul med Kajsa Ingermarsson!
 

Kommentarer
Postat av: Hilda

Jag tyckte bäst om Melins men du vekar föredra Ljungapark ;) haha. Tack för att du tvingade med mig i fredags.. det va ju något jag bara va tvungen att göra så småning om ändå, så de va ju bra att vi va båda då. Tack!

Låter som din helg har vart kanon, de är härligt att höra! Tack för att jag fick ringa dig igår!! Du är Guld värd! Du är grym! Kram

2008-09-29 @ 15:06:27
URL: http://t0rstenss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0