Håkan Hellström och jobb

Ska snart iväg till jobbet.. Fredags blev jätte kul, vi hämtade upp Anna i skolan och drog i väg i racer fart mot Jönköping! Vi jagade runt efter restaurangen och jag fick fråga varenda kotte i stan kändes det som, efter vägen alltså. Men vi hittade "En itlienare och en grek".. Det blev en heeelt underbar middag! Så sjukt mysigt. jag rekomenderar den starkt!
Sen råkar Linn avslöja för Anna vad vi ska göra..hahha men det visar sig att Anna redan visste det..hmm Men hon var glad i allafall! Håkan i Huskvarna blev det sen! Jag har inte varit jätte stor beundrare av honom innan men FY vad bra han var, där snackar vi stämning! Sedan hälsade vi på en kille, Anthony..hmm ja.. mer ska nog inte sägas här..Men han var ju "trevlig".. ;)  Kvällen avslutades i vetlanda och det blev kalas bra tycker jag!

Nu ska jag jobba som sagt, sen på Pizzaevening tonight..Ska bli gott, Imon börjar lovet..Men det blir jobb en dag till för mig. Känns okej, blir ju myssss på kvällen..men på tisdag då börjar friheten på riktigt!

Just nu funderar jag mycket..igår blev det en film som passade bra.."The bucketlist" den var sjukt bra! Om att ta vara på VARJE dag.. Det finns ingen anledning att inte göra det du drömmer om! Har mailat med en volontärorganisation nu, men vet inte.. Vi får se vad som känns rätt..
Men sommaren tror jag att jag lyckats övertyga emelie om att Böda behöver oss ;)

Säg det du behöver säga, Gör det du behöver göra, Var inte rädd för att lämna, Var inte rädd för att lämna över, Bättre att säga för mycket än för lite, Säg det du behöver säga..
Tror man måste göra upp med det gamla innan du på riktigt kan gå in i något nytt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0