Torsdag!

                      

I mina skor, i mitt liv och på min väg.. Ser du mig, hör du mig och följer du mig? Så många vägar, så många val... Led mig rätt och låt din kärlek speglas i mina val!

Varit fullt ös idag.. De flesta prov och läxor för veckan är avklarade.. HELT underbart! Skolan gick fort och Ida och jag skulle på picknick i eftermiddag.. Det regnade så vi fakade inne istället med te och tända ljus! Så mysigt. Du o ch jag genom det mesta. Regn fick vi ju så det räckte på Öland ;)

Sedan dubbel körlektion och det kändes kalas bra! Kina är så bra.. Vi jobbade lite på mina ovanor.. typ tjuvkoppling..hehe
GospelBolaget sedan och det var jätte kul idag! Celina, Ellen och jag jobbade starkt som P12..Kören som tack vare målbrott tar varenda stämma !! hehe

Imon blir det Kinamat med Fransson, Möte i allians och kvällen avslutas nog på hotellet med att fira Annas 18 års dag..  <33 Hoppas inte alla är aspackade, då får inte jag så kul.. :( Men fler än jag som är nyktra tror jag!

Mamma sjuk än och ingen röst alls, ett minus.. Men men.. Böner och hennes medicin ska hjälpa! Take care..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0