Torsdag, en till sjukdag

Blä på att va sjuk... Men pallrade mig till styrelsemötet och GB, men blev sämre av det känner jag.. Skola imon i allafall, kan inte missa mer nu! Ida du är kalas bra, hjälpte mig genom kvällen. Hoppas du fick ner något på Donkan sen ;)

Färgat allt möjligt idag,  och på Måndag blir det klippnig. Mailat förfrågan om hårförlängningen idag med.. får se hur det blir med det till våren.

Nu så blir det lite poesi här ikväll; Du som behöver ta till dig av det! Min älskade vän, det här är till dig!!! Du måste förstå att det finns ingen mening med att tro att du inte duger...

Kom tvätta bort allt smink, det finns ingenting som du behöver låtsas vara, så låt ridån gå ner och säg sen vad du ser. Det är du. Vart var du i detta nu? Du äger någonting du inte vet du har, det är kanske just det som gör dig underbar. Som när du blottar dina sår, så jag kan älska och förstå -att du är bra.

Små fläckar på din hud, ett vilset ögonkast, nåt bräckligt i din blick som om någonting i dig just brast, allt det du tror är fel gör dig mänsklig gör dig hel, gör dig bra.
Om du ser tillbaks och tänker att du gjort så gott du kan. Om du letar efter nyckeln du redan håller i din hand så ångra ingenting , aldrig nånsin någonting. Så sudda ut din skuld, den drar dig ner i dyn. Gå med ryggen rak och var säker på en sak.. du är bra! Du är speciell, du passar mig precis, allt brokigt som är du .Så operfekt på något vis, du bär ditt livs historia som en rostig gammal gloria men du är bra.


Kommentarer
Postat av: H

TACK Sarah!!!!!!!

Du är bäst!

2008-10-02 @ 23:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0