Måndag, framtiden...

Syo möte idag.. Det kändes bra. Har börjat berätta för folk när de frågar om framtiden.. OCH förvånande många tycker att det låter som rätt för mig! Ja vet inte vilken väg jag ska gå.. men målet är sjukt klart! Pastor var syon inte helt hemma på. Men råd kring Sjuksköterska hade hon.. Tänk om man kan få vidareutbildningen betald, som mamma och håkan fick?!  Allt jag vet är att det är människor och Gud jag kommer få tjäna <3
I natt pratade emelie jag om  "Drömåret", pantaburkar, städa och skiftjobb på industri ska leda till Drömmen !! hehe You and me in Sävsjö.. Vi skulle ju sno alla jobb från alla stackars arbetslösa ;) Världen väntar på oss!

Tack för att du låter mig se mig så som du ser mig, tack. Föreställ dig att jag älskar det jag ser i spegeln, föreställ dig en plats utan osäkerhet. och jag är äntligen lycklig för jag ser framför mig Hur jag lämnar de som sårat mig bakom, för de förtjänade aldrig mig. Föreställ dig att jag säger nej till de tankar som försöker ta kontrollen, minns allt du sa till mig, Herre kan du se framför dig för jag vill leva nu, inte se bakåt igen.. Se mig framför dig, fri. Litandes totalt till dig. Äntligen.. kan jag föreställa mig det.
Det var svårt att förstå det, att du skulle kunna älska mig. Äntligen.. kan jag föreställa mig det.
Vara stark, inte låta någon bryta ner mig, Kan du föreställa dig det, mig? Tack vare din kärlek så är all räddsla borta. Glömmer mitt förflutna, så glad att jag får en till chans.. Herre kan du se framför dig för jag vill leva nu, inte se bakåt igen..Se mig framför dig, fri..Äntligen..Kan du föreställa dig mig så?

                                       
                                                  Översvämmning och joggingrunda vid Kvarndammen --> Kallt

Kommentarer
Postat av: Emelie

woow Sarah du e såå bra :)

jag gillar våra drömmar...och jag tycker absolut du ska satsa på det som ditt hjärta känner..de vet du!! :)

2008-10-21 @ 15:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0