lite uppdatering

Hej det var ett tag sedan... Livet har vänt och denna veckan känns mycket bättre. Det är mer i skolan än någonsin, men bara att ta i och gilla läget. Ibland förstår jag inte varför allt kommer på en gång, men samtidigt så  kommer också mycket gott på en gång också.
Mammas medicin verkar hjälpa och hon  ska äta den ett halvt år. DET är bönesvar. Min hälsa är bättre hehe, men fått remis till käkkirurgen jkpg.. får se hur det blir med det. :( men men det är ett litet problem om man jämför med hjärntumör.. just nu är cancer mitt hatobjekt nr 1!

helgen är planerad och jag tror den blir kalas bra! Blir Landsbro, Jönköping, Malmbäck (och Sävsjö på slutet förhoppningsvis :) ) Denna veckan har verkligen Gud sänt små uppmuntringar till mig heeeela tiden, and i thank you alooot!!! Dagens stund och lunch med Ellen Sköld är ett exempel på en sån sak... Att det inte bara är jag som tänkt på vissa saker är härligt!! Samtal där man hamnar under ytan, bakom det mest ytliga och där hjärtat verkligen blir berört är så härligt! Tack Ellen.

En annan höjdpunkt var UV-s föräldrakväll, den var kalas kul och det blev succé om du frågar mig. Hoppas att nästa vecka blir lika bra, jag ska fixa Bibelgången då.

Men bästa på hela veckan hittills var Pappa Pelles besök... I Måndags kom kära far på middag. Det var så kul, han kan verkligen få mig att skratta, vi har samma humor egentligen, har inte tänkt på det innan! Min kära pappa har blivit så sjukt fåfäng och hade panik för han har fått för sig att han tappar håret..hehe men han kommer alltid se ut som 25 ju..sa jag.. han tror inte på mig..hehe Han uppskattade potatisgratäng m lax ochefterrätt.. Det gjorde jag med.. även om stora portioner efter Kenya är svårt och ovant än.
Pappa är inte feminin i sin klädstil men frös så han lånade min kofta och pälstofflorna ;)  
 

Kommentarer
Postat av: Hilda

Underbara du! Är så glad att du känner dig gladare! UNDERBARt är det! Men vad är det med käken?

Samma här.. Hjärntumör är mitt hatobjekt!!!! HATAR det!

Ser verkligen fram emot helgen. Ska blir så roligt!

puss puss :*

2008-10-09 @ 13:34:20
URL: http://t0rstenss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0