Gott och blandat

livet är konstigt.. jag ÄR konstig.. haha det är lite komiskt, har aldrig förr varit så sjuklig innan, men nu.. nu så är jag stammis på landstinget...hehe Skatten man betalar får man något för kan jag lova...;) nää men skämt och sido så ska jag ta blodprov i armen..jag skakar bara på tanken.. men måste klara det..Mina symtom passar in på underfunktion i sköldkörteln har jag fått veta nu..och efter ha googlat så håller jag med om det. Men på ett sätt vore det kalas om det är det för då löser sig ju allt!

Men livet är ändå härligt, det finns så många runt omkring mig som bryr sig, lyssnar och som hittar på roliga saker to do.. Vet ni jag tror på en Gud som finns för mig genom allt..och det är allt för mig.
Imon blir det filmkväll i Landsbro. MysPys. Hoppas det blir kul...

Helgens höjdpunkter; dessa två brudar...

Kommentarer
Postat av: Hilda

Du ÄR en bästing!!!

2008-10-12 @ 22:00:29
URL: http://t0rstenss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0