Äntligen LOV!

Kan inte beskriva känslan som jag hade igår när jag stängt fiket; ÄNTLIGEN FRI! Veckans planer försköts lite då jag fick hoppa in och jobba igår med.. men men Det är ju pengar!
Lite uppdateringar, (mamma nu kanske du fattar varför jag är trött)! Read this part liksom..
I söndags efter jobbet så skulle heela girlganget ha pizzakväll.. Anna, Elin, Linn och carro väntade på mitt jobb..Men vi dissade pizza och det blev.. jaa allt möjligt italiensk Maxi-tallrik för mig (intreseklubben antecknar liksom) Ialla fall så blev det en fruktansvärt rolig men jobbig kväll.. Vi åt och pratade.. drog upp t Donkan vid elva..Det blev för en gångs skull riktigt seriöst, och jag tror vi behövde det.. Sen drog vi iväg på krismöte i bilen till två halv tre på natten.. Allt jag vet är att vi finns för varandra, och vi som tror av oss, vi ber.. Det är så fruktansvärt orättvist att ni ska behöva gå igenom massa skit, du måste bli fri..

Sedan måndag morgon upp med tuppen och iväg och öppna fiket..HAPPY..or noot. ;) haha Iallafall flöt dagen då, personal sjuk så blev lite ur banorna.. Men Hilda kom sen till mig efter att hon också slutat jobba (i Sävsjö) Och vi fick en härlig kväll med god middag och massa flumm..(TILL hilda; hoppas inte jimmY blev arg ;) )
 
Jag fick blommor! helt underbara

Sen jobb igen igår, och det blev en kul jobbdag, många kända ansikten kom förbi..ONOFF fraonsosen, Fikret, Frick, Fricks söta dotter, BF-killarna, Therese, stamissarna som postkillen, napoleon tysken, daim tanten, sööta kaffe-med-syltkaka gubben! Och anonym som kommer och handlar chokladbollar varje dag..Det syns inte på honom och han går på skolan ;) hehe
Efter stängning kom jag hem betalade räkningar och pratade med Emelie i 3 och 1/2 timme! SJUKT !!! Vi är galna.. Gissa om jag är trött..

Idag blir det fika med Eve och Ida! myspys.. Sedan gott folk blir det flummets kung; Tomas Di Leva i Jönköping med Koorodi!
  ¨
Måste lägga in en bild på min största älskling i heeela världen! Han heter Diesel, bor i Småland, är inte singel, och luktar för det mesta gott..
                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0