Vackra November


Det är så ofta som man gnäller att November är så grått och tungt men vilka fina dagar det kommer ändå! Solen lyser och luften är så sjukt okenyansk.. alltså lätt att andas! ;)

Just nu är livet både jobbigt och kul.. Alla nattliga telefonsamtal lyfter livet.. Emelie efter tre timmar i natt somnade jag fort! haha Såg ditt MMS i morse.. Tack.
Nä men som sagt skolan känns helt sjukt konstigt men det är ändå slappt för att vi har eget arbete hela tiden och då gör vi inget arbete alltså blir det slappt! Blä men det får man ju ta igen förr eller senare tyvärr.

Ida kommer hem idag och det är härligt..:) Kalaskul att få träffa henne igen. Efter några veckor på Öland kanske hon pratar öländska nu? Det blir spännande att se.
                                                        
Nää nu på min sjukdag så ska jag försöka hitta mina akvarellfärger.. Och måla lite. Igår på UV målade barnen med sådana kritor i ask som man hade när man gick i Ramkvilla. (Alltså när man var mindre försöker jag säga) Är nästan sugen på att gå och köpa det, såååå härliga färger! I allt grått så blir jag färg-galen...
Bilden jag lagt ut är en tavla som jag lyckades hitta och den är så ruggigt lik en målning farmor hade.. Och färgerna är verkligen höst.. Vackert vemodiga! ;) Mysiga helt enkelt..
Stockholm imon.. utbildningsmässa. Erik är tydligen där..Dit, vårdprogram och volontärställen är utsatta mål!
   Gud är god, DET har han bevisat denna vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0