Underbart kul dag..

Idag hade vi nationellt prov i Svenska, uppsats i fyra timmar. Men det gick bra! Efter prov slutade vi, halv ett.. Vi drog hem till Löken och fixade tacos.. Mums :) Sedan så träffades jag och Emelie en runda och tog en fika här hos mig.. MysPys. Dagens minus är att idag så drog jag på joggingdojjorna och skulle dra en runda.. hade känningar direkt i höger vaden men drog på ändå envis som man är.. BLEV rejäl sträcknig efter 34 minuter.. haltar som en bonde nu.. Hahaha mindre kul.. Blir inte klackar med höjd här på några dagar.. ;) Får gå en runda ikväll och mjuka upp muskeln..

Nu blir det temakväll i kyrkan ikväll.. Polisen kommer! Handlar om vad vi som församling kan göra för samhället vi lever i, förra gången handlade det om flyktingar! Jag skulle vilja bli vän-familj när jag blir stor till flyktingar som kommer hit till vårt avlånga kalla land! <3

LITE ur en rolig konversation på msn idag;

Sarah säger:

haha jo det är sant.. ni kommer hem på din födelsedag va?

emelie säger:

mm på natten där eller nåt..

Sarah säger:

alltså har seriöst skit ont.. och haltar som en bonde..

Sarah säger:

haha

emelie säger:

, jag ser dig framför mig :)

Sarah säger:

hahahha

Sarah säger:

jaa suck..Tänk vad nära balen ni kommer hem!

Emelie säger:
Frågan är hur smart det är egentligen?

Sarah säger:

hahaha jepp tänk om ni fått någon turistsjukdom eller brännblåsor..

Sarah säger:

diaree i klänning..

emelie säger:

SLUTA

Sarah säger:

mindre smidigt..

Sarah säger:

hahahhaa

Sarah säger:

eller om ni blir stuckna av en fisk..

Sarah säger:

och måste gå på kryckor..

emelie säger:

tyst med dig

Sarah säger:

okej.. det kommer gå bra!!

emelie säger:

asså jag kollar på tåg nu..de kostar 1500 för tillfället

emelie säger:

på ett håll

Sarah säger:

shit!!

Sarah säger:

SHIIIIIIIIIIIIIIIIIT

Sarah säger:

igen shitt.

Sarah säger:

hur kunde de gå upp på en timme?

emelie säger:

ja de kan man undra

emelie säger:

helt sinnes

Sarah säger:

helt sjukt! det är ju förtjyven skandall! alltså jag blir arg.

emelie säger:

med buss blir de typ 500 turo retur

emelie säger:

JAG MED

Sarah säger:

bojkotta SJ!

emelie säger:

haha nu ser jag visst ett fel..jag hade kryssat i för två resenärer

Sarah säger:

hahahah det var ju bra!!! MEN ändå! för ungdomar liksom.. borde kosta typ 300

emelie säger:

MAX

emelie säger:

jag har åkt för typ 200

Sarah säger:

precis.. jag tog i iöverkant för att inte låta alltför snål..

Sarah säger:

men egentligen 150 vore lagom..

emelie säger:

mm precis

emelie säger:

hehe nu blir de 1200 typ

Sarah säger:

ja det är ju förbaskat djuriskt svinigt dyrt! jag blir så arg! hur i hela världen tänker SJ.. fruktansvärt.. nu eldade jag upp mig rejält här .. TJYVEN

Sarah säger:

aaaaaaaaaaaargh, hoppas ni kommer upp t sthlm ändå

emelie säger:

jag DÖR!

emelie säger:

asså du är underbar!

emelie säger:

Sarah säger:

hahhahaha
 Love yaa bäbä, baby så du vet ;) Emelie du är ett snyggt bollplank.. Du ger mig många bra ideér och hjlper mig att sålla bort de dåliga!  (typ rullskidor) lets look at the symtoms and find the solution ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0