Snart Jul!

Det har varit sjukt mycket i skolan nu den senate tiden, och ser ut att fortsätta vara så! Men bara att ta tag i det och fortsätta...
Helgen var verkligen bra! I fredags så åkte elin och jag ut till tonårs lovsångskväll i landsbro.. och linn kom med. Det var mysigt. Jag gjorde bort mig en aning, skullle vittna och berätta om min tro och avslutade med "Sug på den ni" ville säga typ -fundera på det jag sagt.. och det blev ju lite fel.. kan ju tolkas lite hur som helst.. haha

Sedan i lördags jobbade jag häcken av mig, var JÄTTE mycket folk och fikade. Efter jobbet så var jag, Linn, Fikret och Cristofer ute och åt på Dang och drog på möte i allians sedan och efter det hem till Fikret, Blev en jätte kul kväll!
Men det bästa på hela helgen var bönesvaret som kom igår; Min kära mor slutade tidigare från jobbet och drog med mig ut på en långpromenad! Bara hon och jag, det var oerhört mysigt! Blev så glad att jag fick ha henne för mig själv lite.. Söndagen avslutades hemma i Notteberg med halvasläkten-middag.

Varm om hjärtat, varma känslor. Bubblar inombords!

Julmyset har redan börjat. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0