Rektorn :) ---> :(

OOOOhhhoooo Vilken vecka det varit! Men sjukt kul, Elin, Linn och jag var SÅ nära att dra till Egypten.. Först igår och sen skulle vi åkt idag på mornen. Men när vi väl övertygat föräldrar, lärare och oss själva så var bokningen stängd.. Fast vår favvo rektor ;) (hhhmmm Hej ironi) ville INTE ge oss ledigt, fast att vi inte hade läxor elr prov, fast att vi sköter oss exemplariskt, fast att vi behööööver det! Bajs på henne.. En veckas skolk är inte så bra kanske..
Men livet är bra här i Sverige ändå.. MEN tänk.. 30 grader strålande sol och leeeeedigt! Hade inte varit fel.. Är avis på Carro The krick som är i Thailand nu i 2 veckor! Underbart...

För övrigt så kom kära rektorn in igen idag och hade med sig en av våra lärare, han vill inte ha oss mer i undervisning för "det funkar inte". Känns inte bra om man säger så..Hoppas vi i vår klass kan skärpa oss..

Studiedag igår.. och Söta Hanna har sovit hos mig och vi "lekte" heela dagen..Var jätte mysigt.. Men frågan "Varför då?" vill jag inte få fler gånger.. Diskutionerna gick så här; Jag - Hanna nu ska vi borsta tänderna! H. Varför då? Jag - Annars får man hål i dom. H - Varför då? Jag- För att tandtrollen kommer. H- Varför då? Jag- För att de äter upp tänderna om man inte borstar dom! H- Varför då? Jag - För att de är hungriga.. Hanna.. H- Varför dååååå?


Helgen kommer bli kul tror jag.. :) Relaxbad och myskväll ikväll.. julklappshandling i Växjö..Träffa kusiner , och kanske carro b...På kvällen blir det mat och film med c. Gudstjänst och Julskyltning..Allt kan beskrivas med ordet MYS!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag tkr allt att vi ska ses en snabbis imån på julskyltningen ;) Jag skickar iväg dig ett sms :)

2008-11-29 @ 23:35:09
Postat av: malin

hahah xD hanna hanna sötare kan man ju försöka leta efter :) Ahh så sööööt precis som duuu

2008-12-05 @ 10:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0