På med förklädet

Idag slutade vi tidigt tidigt! Så skönt, blev att jag fick gjort sånt jag lagt på hög.. Sånt som mamma skulle bli galen på om hon visste att jag slarvar lite med ibland ;) hahaha
Så det blev till att dra på sig städrock och förkläde ;) och det blev storstädnning, stordiskning, storrensning bland räkningarna och renbäddat i min sköna säng. -----> DUKTIG Sarah! haha Men aldrig mer golvbrunnen.. Den får du komma och ta åt mig, kära Mor.

Nu har jag varit ute och gått en timme och vaden känns helt super okej.. DET är bra. Nu kommer Malin om en stund och sen blir det Holsby. Imon blir det upp med tuppen och iväg på bröllop i Göteborg! På söndag tror jag det blir värnamo.. Vi får se, mysigt blir det i allafall med helg.

Dagens stora plus är att Rasmus hittade (okej laddade ner) min efterlängtade DiLeva låt som jag vill ha om jag gifter mig :) haha Den är så sjukt rolig och glad! "Vi får vingar när vi älskar"... Stackars den jag gifter mig med.. Inte många som gillar DiLeva.
Tar med en bild från konserten med honom för några veckor sedan DET var häftigt! 

Have a nice weekend...Bless 
                                   

Kommentarer
Postat av: Hilda

Du är en unik människa och jag tycker om dig massa Sarah! Vet att livet rent av kan vara piss å skit ibland MEN det finns alltid ljus! Tänk på allt du har som vi pratade om innan! DU är guld värd och DU ger verkligen mitt liv en stor stjärna i kanten! Tack för det! pussokram

2008-11-14 @ 22:50:09
URL: http://t0rstenss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0