Make me smile please..


Idag har varit en blandad dag, en mindre rolig dag.. Tjyven, istället för att gnälla ska jag se det positiva med denna dag! :) This made me smile today..:::
                                            Sovmorgon
                                            Träffade trevligt jobbfolk imorse på jobbet
                                           Morgonpromenad
                                          Gott bröd till frukost
                                          Carina my pastor var i skolan!
                                          Anna gjorde mig glad
                                          Boken ska inte vara klar förrän måndag
                                         Jag slutar tidigt imon! Kl 13 typ!
                                         Malin berättat roliga bråk!
                                         Taco igen idag.. ;)
                                         GosbelBolaget nu om en liten stund!
                                         Jag har en härlig Gud

Istället för att tänka på dagens minus - så fokus på kul.. Ska inte låta lite skit dra ner mitt humör! Gud, jag slänger det på dig. Låt med Shawn McDonald är min bön..

Would You open up my eyes, so I can see
Would You open up my ears, so I can hear
Would You open up my mind, so I can know
Would You open up my heart, so I could love You more

I want to serve You, my God
I want to give You everything
I want to serve You, my King,
I want to serve You, my Lord

Here I am with my arms open wide
Asking for You to come up, up inside
Won't You make me new, won't You make me true
Jesus, won't You make me like You





Tänk om alla vågade vara sig själva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0