Härlig vecka och massa snö!

Fy vad härligt det är med riktig vinter! Man blir så sugen på skidor :) I fredags så var Ida hemma från Öland och vi var ute lite och fotade den vackra vinterdagen!

För övrigt så är jag inne i en väldigt virrig period! Glömt min mobil i Cs bil, kameran i Malins, lämnade spisplattan på när jag var och handlade lite, när jag skulle betala räkningarna så råkade jag elda upp hälften av dom! INTE bra! haha Men farligast var nog när jag körde bil igår så missade jag en STOPskylt :( Man kanske kan bli senil som 18 åring? Vem vet.. haha

Förövrigt så var mässan förra veckan med högskolor, i stockholm, kanon bra! Det var kul och intressant och jag fick många nya ideér! Livet är spännande, här och nu, framtiden med! :)

"Bättre sitta på krogen och tänka på kyrkan, än sitta i kyrkan och tänka på krogen!" // Markus Olsson i Rörvik i Fredags.
Visst är det sant, men tror man måste tolka det rätt. Kyrkan får symboliseras med närheten till Gud och krogen att man leds bort från Gud.. Isåfall håller jag med.. Men det senste halvåret har jag insett att när jag är på tex. Hotellet så har jag kul, men utan min trygghet i tron, så hade jag inte kunnat trivas där. I början när jag hängde med kompisar ut så kände jag mig så tomm och felplacerad, tänkte på vad folk skulle tänka om de såg mig där! MEN kära nån, det finns ju ingen annan än Gud som kan döma, och han vet att jag är där med hjärtat hos honom! Min Gud har inget emot att slå runt sina lurviga lite... Är du kristen och gillar att dansa, om du vågar dig utanför kyrkportarna så stå för det! Stå på dig, Om man är stabil och trygg i sina värderingar så tror jag inte det är någon fara i att finnas i alla miljöer. MEN jag tror att samtidigt så finns det ungdomar och människor som inte trivs bland fulla människor, som inte känner sig trygga i de miljöerna, det är inte fel och du är inte torr och tråkig för det!
I Put it all in Your hands! Gud låt din vilja ske!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0