Glaaaaaad!

Varit en rolig rolig rolig dag! Jag kom på igår att det är ju första advent.. så idag fick jag pynta lite.. men gran får vänta till Lördag. :)
Ikväll så ska jag på friskis och svettis... HHHMMM Elin har äntligen lyckats övertyga mig.. Har inte varit sen i left Ramkvilla.. Haha Malin och Elin kommer skratta när dom ser mig.. Min koordination är inte den bästa.. När man väl fått in benrörelserna och ska börja få med armarna så börjar de med någon annan rörelse.. MEN det kommer bli kul :)

Julklappar är indandlade, julkakor ätna, julsklyltningen varit och adventskonsert och pyntat -- men ändå så kan jag inte säga att Julstämningen infunnit sig riktigt än.. Det kommer nog..

De sista dagarna har det blivit mycket tänktänktänka... Lite förvirrad men mest glad.. lite rädd men mest glad.. lite nervös men mest glad.. Be är det enda man kan göra och känna vad hjärtat säger! <3


Maskerad imorgon, tänkte klä ut mig till Kenyan! :) Bilden är från i september när vi fick joina massajer i en dans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0